piątek, 18 grudnia 2015

Heej <3

Prowadzenie konia?! Konie Islandzkie?! To to, na co czekaliśmy!

A tak poza tym, długa przerwa przez naukę była. Ale wracam już na bloga w pełni! ^^
Dołączyłam do klubu (juz dawno) South Ghosts Club :D Nie mam zamiaru go opuszczać, jest świetny i dobrze się w nim czuje ^^. Nauka idzie mi dość słabo, mam dwa zagrożenia. Jedno z matmy, drugie z historii. Muszę to jakoś nadrobić przed wystawianiem ocen, aa! ;w; Na szczęście to pierwsze półrocze więc nie mam sie czego martwić. xD
Nie kupiłam Islanda, ponieważ nie mam sc...
CZEKAJCIE CZEKAJCIE!
Czyżby kalendarz adwentowy?! :D
SSO dodało również funkcje, w której możemy otwierać okienko po okienku. W jednym znajdują sie kody na sc, kolorowanki, tapety, ubrania, czy zniżki do sklepu StarStable :D Cieszycie się?! Ja bardzo ^^. Na widok kolorowanek szczena mi trochę opadła, ale dobra. x'D Jest śnieg, nowe zadania i RENIFERKI! *__* O taak! Jestem podniecona :") Prowadzenie konia jest za 135 StarCoins, od 10 LVL i dla StarRiders. Troszeczkę przesadzili z ceną, ale funkcja jest niesamowita do zabaw czy nagrywania filmików. :D
Stronka do kalendarza adwentowego: http://christmas.starstable.com/
/Agu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz